شش دستگاه تصفیه آب در خانه که می تواند شما را ورشکسته کند

ژاپن «مانند آبی بلند» به عنوان تولید کننده محصولات دستگاه نیمه صنعتی تصفیه آب قابل اعتماد شهرت پیدا کرده است و در این گروه از فیلترهای آب، شما دارای فیلتر فیلتر آب دوتایی Filtech Xeltro CT ۲۲ هستید. برای استفاده از فیلترها، باید یک خط راهنما را به منبع آب و یک خط دیگر را به آبگیری متصل کنید. برای برش لوله از دستگاه برش لوله استفاده کنید. هنگامی که به سیستم‌های مختلف فیلتراسیون آب نگاه می‌کنید، باید در نظر داشته باشید که روزانه چه مقدار آب استفاده می‌کنید و چه میزان تمیز بودن آن را انتظار دارید. اگر نگران نوشیدن آب خانواده خود هستید، سیستم تصفیه آب در خانه بهترین راه برای تمیز کردن آب و خلاص شدن از آلودگی‌ها و ذرات موجود در آب یا مواد شیمیایی موجود در آب شهر شما است.

فناوری اسمز معکوس "برای شستشوی آب باید در یک سیستم فیلتراسیون ادغام شود. منافذ ظریف موجود در بسیاری از فیلترهای اسمز معکوس به شما امکان می‌دهد از آب باران جمع آوری شده در خانه خود استفاده کنید پس از آن به درستی تصفیه شد.

قیمت دستگاه تصفیه آب

از آن زمان بی‌ضرر در نظر گرفته شده است، زیرا وجود سولفید هیدروژن در آب خوب شما منجر به برخی از عوارض جانبی و علائم سو به غلظت‌های بالاتر می‌شود. اگر به دنبال گزینه‌ای سازگار با محیط زیست برای حل مشکلات آب هستید، سیستم هوادهی آب چاه را بررسی کنید. نوشیدن آب شیر سنگاپور ممکن است برای نوشیدن بی‌خطر باشد، اما اگر شما یک خانواده سنگاپوری معمولی هستید، احتمالاً آماده هستید فقط آب شیر جوشانده را بنوشید. ممکن است از خود بپرسید که اگر خانه شما به منبع تغذیه شهر متصل نشود گزینه‌های فیلتراسیون آب شما چیست. "وقتی نگران تأمین آب خود در چاه هستید، می‌توانید روی ناخالصی‌های متفاوتی نسبت به صاحبان خانه که به منبع آب شهری متصل هستند، توجه کنید. غالباً بوی مشخص تخم مرغ فاسد در آب وجود دارد که در واقع آلاینده‌ای به نام سولفید هیدروژن است که به طور طبیعی وارد آبهای زیرزمینی می‌شود، اما این مسئله مشکلی برای سلامتی خانواده شما ایجاد نمی‌کند. از یک فیلتر کربن فعال استفاده کنید که مواد شیمیایی ایجاد کننده بو را بوجود می‌آورد و این بوی نامطبوع ایجاد شده توسط سولفید هیدروژن را ایجاد می‌کند. اگرچه هیچ ماده مغذی به بدن نمی‌رساند، اما به عنوان روان کننده عمل می‌کند تا مفاصل ما به راحتی حرکت کنند.

استفاده بدون فیلتراسیون در طی روند اسمز معکوس می‌تواند باعث افزایش عفونت، میکروب‌ها و میکروارگانیسم‌های مضر شود. روند هوادهی همچنین سطح آب را افزایش می‌دهد تا از آن برای شما ایمن‌تر و اسیدی شود. در واقع شما باید این کار را با ذخیره آب آشامیدنی در یک ظرف مسی انجام دهید. فناوری آب یونیزه قلیایی با تصفیه آغاز می‌شود، پس از آن آب تصفیه شده را می‌گیرد و از طریق فرآیند الکترولیز در سطح مولکولی بازسازی می‌شود. با استفاده از فرآیند عبور هوا از آب و سپس دمیدن هوا، نیروهای هوادهی ترکیبات آلوده و گازهای محلول را از آب آزاد می‌کنند. این فرآیند همچنین منگنز و آهن را با بارش از بین می‌برد و در حذف بسیاری از حلال‌های رایج صنعتی است. بیشتر صاحبان خانه علاقه‌مند به بهبود وضوح و طعم آب خود هستند در حالی که آلودگی‌ها را از بین می‌برند و یک فیلتر آب خوب گزینه خوبی است. از بین بردن این آلاینده‌ها می‌تواند به خانواده شما ایمن بماند و از بیماری‌ها و بیماری‌های مرتبط با آلاینده‌ها جلوگیری کند. اطمینان حاصل کنید که هرساله خود را چاه آب می‌خوانید و برای کل خانه فیلتر آب نصب می‌کنید تا مطمئن شوید خانواده از آلودگی‌های موجود در آب شما در امان هستند. همچنین می‌توانید به جای همه فیلترهای جداگانه، از یک چاه آب برای یک چاه استفاده کنید که یک واحد بدون درز است.

فیلتر تصفیه آب

با استفاده از فیلتر UV همراه با postfilter ساب میکرون، این انگل‌ها و باکتری‌ها خلاص می‌شوند، رسوبات و ذرات آلی را کاهش می‌دهند و داشتن آب خوب به صاحبان خانه بسیار توصیه می‌شود. انواع فیلترهای آب برای کل خانه وجود دارد و اینکه کدام یک را می‌بینید که در چه ترکیبی از آن‌ها استفاده می‌کنید به مشکلات آب شما بستگی دارد. مدلهای مشابه بسیاری از این مارک وجود دارد، اما فقط این مدل خاص دارای یک عملکرد هشدار متناسب با رنگ مناسب است که به راحتی می‌تواند نیاز به تغییر فیلتر را تشخیص دهد. آن‌ها سه مدل برتر را بر اساس نیاز شما لیست می‌کنند. این فناوری درصورت استفاده همراه با فیلتر کربن فعال که رسوبی را که می‌تواند به غشای نازک از غشای نازک فیلتر اسمز معکوس آسیب برساند، استفاده می‌کند. قبل از خاموش کردن منبع اصلی آب، شیر ورودی فیلتر را خاموش کنید. پس از خاموش کردن منبع اصلی آب، سیستم را خالی کنید.

[ بازدید : 7 ]

[ يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ] 23:24 ] [ رضا مشکانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]